יוספה בראונשטיין – 'בטומנות'

יוספה בראונשטיין – 'בטומנות – אמנות בבטון ובעץ'

"כשחושבים על בטון, הקונוטציה הראשונה היא של חומר גס, תעשייתי ומנוכר, אבל כשהתחלתי ליצור אמנות בבטון, כל אלמנט שבחרתי הביא תוצר אחר, מקורי, מיוחד ושובה עין בצבעוניותו. המרקם הגס, לכאורה, התחלף במרקם אחר לגמרי: עדין וכמעט משיי, המאפשר לעיתים ליצור מצג  בצבעים אקריליים, כאילו צוייר בצבעי מים.
הנושאים שאני בוחרת לצייר שאובים ממקורות רבים, בין אם מדובר בפורטרטים, בעלי כנף וחיבורים בין דמויות לנוף. האהובים עלי, הם דמויות וסצינות מהתרבות וההיסטוריה האמריקנית בפרט, ומהעולם בכלל, וכן אינטרפרטציות לפורטרטים של נשים וגברים משפיעים בתחומם, וליצירות של ציירים מפורסמים. בכל יום אני ממשיכה לחפש נושאים הקרובים לליבי ומרחיבה את היריעה, כדי שאוכל "לספר סיפורים" מיוחדים דרך הציור.
לאמנות תמיד הייתה שמורה פינה חמה בליבי. אף שלא למדתי לימודי אמנות פורמליים. יצרתי בחומרים שונים:  בציור על משי, אמייל קר או צבעי זכוכית, אבל הבטון היה זה שכבש את ליבי. כל ציור נעשה באהבה גדולה כדי שיהיה מיוחד, מדוייק ומפתיע.
לאחר קריירה ארוכת שנים במערכת הביטחון ובאקדמיה ועשר שנים של טיפול בתזונה טבעית, צמחי מרפא וייצור מוצרי רוקחות טבעית, בימים אלה אני בוחרת להשקיע את זמני ביצירה הלא שגרתית של ציור על אלמנטים מבטון, תוך ניסיון "למתוח את הגבולות" ולעבור מאלמנטים קטנים לגדולים, בהם מצויירים סיפורים מורכבים".

יוספה בראונשטיין יוצרת גם פריטים שימושיים מבטון, כמו: קערות, קעריות וחמסות בסגנון אתני, תחת השם "בטומנות – אמנות בבטון ובעץ".
יצירות האמנות מצויירות בצבעי אקריל על משטחים עשויים מבטון.

יוספה בראונשטיין |    050-5782514   |   050-6306357    | Yosefa.brownstein@gmail.com    

היצירות למכירה

Yosefa.brownstein@gmail.com     |    050-5782514   |    050-6306357              

 

 

דילוג לתוכן